Hello world!

Sunt la a treia incercare de a avea un blog.

Pe primul l-am inceput intr-o perioada foarte pink&blue a vietii mele. Mi s-a parut intr-o zi ca din blue paginile au prins contururi foarte „grey”. Am considerat ca nu ma defineste. M-am infuriat si l-am sters.

Mi-a parut rau apoi. Pana la urma blogul meu era la fel de cenusiu cum erau si gandurile mele atunci. Pana la urma un jurnal e ceva personal si trebuia lasat asa, chiar daca as fi vrut sa ma prezint doar in lumini diafane (ca la un interviu, unde te duci si declari ce optimist, energic si plin de idei bune esti ), pana la urma sufletul meu era dark-grey, si asta se simtea.

A doua incercare a fost putin mai …impersonala. Pentru ca in primul blog am considerat ca ating zone mult prea „private”, in al doilea mi-am propus sa vorbesc doar de excursii si calatorii. Care raman in continuare o mare pasiune a mea. Din pacate nici blogul asta nu voia sa „iasa” impersonal sub nici o forma. Asta pentru ca evident nu reuseam sa descriu un oras ci faceam o descriere filtrata prin porii fiintei mele, care receptase la momentul respectivei calatorii o senzatie foarte personala a unei metropole. Am abandonat proiectul.

M-am gandit apoi ca e bizar ce fac. E ca si cum m-as duce la psiholog si in mod voit i-as ascunde o mare parte din lucruri, pentru ca as considera ca ele sunt mult prea personale. OK, si in cazul asta de ce m-am mai apucat de terapie?

Am inceput asadar un al treilea proiect. Sper sa am puterea sa fiu sincera pana la capat, intr-o incercare disperata de a da cartile pe fata cu destinul.

0 Responses to “Hello world!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Noiembrie 2008
L M M M V S D
    Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930