Regrete?

 

nb3181Mult timp m-am condus dupa deviza potrivit careia „mai bine regret un lucru pe care l-am facut decat sa imi para rau ca nu am indraznit sa il fac”. A fost o perioada nebuna-nebuna, in care experimentam tot ce imi trecea prin cap. Nu stateam pe ganduri in fata unei propuneri si nici nu imi faceam prea multe griji ca as fi obosita a doua zi dupa o noapte nedormita. Nu pot sa zic ca am experimentat TOT, ci ca am experimentat TOT ce mi-am dorit la momentul respectiv.

Timpul a trecut si prioritatile s-au schimbat, viata s-a „asezat” si ritmul a devenit molcom dintr-unul alert. Diminetile savuram cafeaua pe balcon si ma bucuram de miresmele din gradina fara sa imi para rau ca refuzasem iesirile „cu fetele” sin seara precedenta. L-am adoptat pe Ralf si odata cu el ne-am molipsit impreuna de dispozitia lenevoasa a mitzei, au inceput sa ne placa dupaamiezele ploioase si diminetile tarzii.

Trece vremea…Facem contabilitatea si ajungem la concluzia ca suntem impreuna ca si cuplu de 15 ani. Jumatate de viata ne-am petrecut-o impreuna (most of the time). Desi avem senzatia ca e putin, privind in urma realizam ca am trecut prin multe. Si ca …ohohoooo…e o gramada de vreme de cand ne stim.

Azi dimineata-trezirea dupa acelasi ritual de sambata. Eu fac ochi prima, pe la 9 si ma indrept secondata de Ralf spre bucatarie, cu ochii intredeschisi, savurand starea de moleseala. Ma enervez ca de fiecare data ca motanul isi cere portia de tandrete cand eu sunt semi-adormita si mi se incurca printre picioare, de parca vrea sa imi puna piedica la orice pas. Pun repede cafeaua in filtru, apas butonul rosu si ma indrept spre baie. Ma spal pe dinti cu gesturi automate, arunc repede cu apa calda pe fata-nu rece , ca n-am chef sa ma trezesc de tot. Revin in dormitor, deschid laptopul si butonez „in soapta”. „Cat e ceasul?” „E abia 9” -uuuuuuuuups, l-am trezit! „Si cafeaua?” hmmmmmmmmm, se trezeste 🙂 „E aproape gata”  Mai lenevim pret de 10 minute , dupa care intreg familionul se indreapta spre bucatarie.

„Nevasta, tu ce regreti?”

„In ce sens?”

„In toate sensurile”

„Sincer?”

„Nu sincer-sincera”

„Bine, sincera. Regret ca nu ne-am gandit sa facem un copil mai devreme”

„Stiam. Si eu simt asta”

„Ciudat, dar la 23 de ani de exemplu nici prin cap nu-mi trecea sa fac copii. Chiar am facut tot ce mi-am dorit la varsta aia, si la 25, si la 27, si la 29. Cred ca acum dupa 30 de ani am inceput sa ma gandesc la asta ca la o posibilitate”

Raman pe ganduri. „Mai bine sa regreti lucrurile pe care le-ai facut, decat pe-alea pe care nu le-ai facut” Mda, uite ca am ajuns urmand tocmai acest principiu sa regret un lucru pe care nu l-am facut. Inca.

„Will you be my Valentine?”

Ma desprind din „regrete” , zambesc si il imbratisez:

„Bucura-te, esti inca „puiul meu”-unicul. Poate la anul o sa am un pui mic”

„Vrei sa zici trei pui mici”

M-a incurcat.

„Trei????  pai vrei sa facem tripleti sa recuperam din timpul pierdut?”

„Nu. Trei. Bebe, EU si Ralf”

„In ordinea asta?” il chestionez

„NUUUUUUUUUU, motanul pe primul loc ;)”

0 Responses to “Regrete?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728