Prin librariile din Bucuresti

Astazi am avut chef de iesit la plimbare. Am plecat de acasa cu gandul de a ajunge „in trecere” si pe la o librarie, pentru ca tot povestind de carti mi-am facut o listutza cu „must have-uri”‘

Mai intai de toate am poposit la Diverta, magazinul de pe Magheru deschis in locul fostului magazin Eva. Pentru ca nu mai fusesem am profitat de ocazie ca sa imi fac si o impresie asupra locului. Recunosc de la bun inceput ca nu sunt fan Diverta si ca nici celelalte magazine nu m-au dat pe spate. Nu am avut nici un WOW, sincer mi se pare genul de magazin cam prost structurat. In sensul ca eu, de exemplu ca simplu „vizitator” de obicei intr-un magazin cu intrarea pe mijloc am tendinta naturala de a o lua in dreapta. Aici, ce sa vezi, carti de drept si medicina-deci niste carti super-specializate, iar in mijloc -spate raionul de papetarie. Fac stanga imprejur, ma duc in capatul celalalt al magazinului dar nici aici nu gasesc alte carti, tot papetarie. Urc pe scari, prin partea stanga, dau nasu’n cartile pentru copii, abia in spate beletristica. Cartile imi par aranjate bizar, in sensul ca m-am obisnuit sa ma uit in primul rand dupa editura, aici erau aranjate alfabetic,netinandu-se cont de asta.Mi-am adus aminte ca si in Plazza cand am ajuns ultima oara am remarcat asta. Pana la urma am decis ca chiar nu imi place nici magazinul, nici muzica, asa ca am traversat vizavi, la Carturesti.

Carturesti-ul de pe Magheru e una din librariile care imi plac rrrrrrrrrrau. Imi place atmosfera relaxata si ambientul cald, imi place cum sunt distribuite cartile in camerele „conacului” cum imi place sa il numesc. M-am intors acasa incarcata:

Frederic Beigbeder- Memoriile unui tanar ticnit

Frederic Beigbeder-29,9 (traducerea lui 14.99 francs)

Frederic Beigbeder-Dragostea dureaza trei ani (yesssss!)

Frank L.Baum- Vrajitorul din Oz /Viata si aventurile lui Mos Craciun

Ana Blandiana -Intoarcerea lui Arpagic

+ cele doua volume care imi lipseau din Istoria Ilustrata a lumii (3 si 7)

Una peste alta , o gramada de carti, deja m-am apucat de citit. Nu pot decat sa zic ca ii multumesc sotului meu ca imi suporta pasiunea asta bolnava pentru carti, chiar daca in curand va trebui sa gasim o solutie din punct de vedere al spatiului, pentru ca in biblioteca nu mai e loc. Si pentru ca suporta cu stoicism sa se plimbe cu mine prin librarii de ani buni.

0 Responses to “Prin librariile din Bucuresti”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728