De 8 martie

Motive  pt  care  ii  suntem  datori  mamei:
1.  Mama  m-a  invatat  SA  APRECIEZ  O  TREABA  BINE  FACUTA
„Daca  vreti  sa  va  omorati  intre  voi,  mergeti  afara.  De-abia  am  terminat de  facut  curat”

2.  Mama  m-a  invatat  ce  e  RELIGIA 
„Roaga-te  sa  iasa  pata  aia  din  covor” 

3.  Mama  m-a  invatat  ce  e  LOGICA 
„Pentru  ca  asa  am  zis  eu,de-aia !” 

4.  Mama  m-a  invatat  MAI  MULTA  LOGICA 
„Daca  cazi  de  pe  scara  si  iti  rupi  gatul,  nu  te  mai  iau  cu  mine  in  oras”
5.  Mama  m-a  invatat  ce  e  IRONIA 
„Plangi  in  continuare,  si  o  sa-ti  dau  eu  motive  pt  care  sa  plangi” 

6.  Mama  m-a  invatat  ce  e  CONTORSIONISMUL 
„Uita-te  la  murdaria  de  pe  ceafa  ta  ” 

7.  Mama  m-a  invatat  ce  e  VREMEA 
„Camera  ta  arata  de  parca  a  trecut  o  tornada  prin  ea” 

8.  Mama  m-a  invatat  ce  e  IPOCRIZIA 
„Daca  ti-am  zis  o  data,  ti-am  zis  de  un  milion  de  ori:  Nu  exagera!” 

9.  Mama  m-a  invatat  despre  CICLICITATEA  VIETII 
„Eu  te-am  facut, eu  te  omor!” 

10.  Mama  m-a  invatat  despre  SCHIMBAREA  COMPORTAMENTULUI 
„Nu  te  mai  comporta  ca  taica-tau” 

11.  Mama  m-a  invatat  ce  e  INVIDIA 
„In  lume  sunt  milioane  de  copii  mai  putin  norocosi  care  nu  au  parintii la  fel  de  minunati  cum  ai  tu” 

12.  Mama  m-a  invatat  ce  e  ASTEPTAREA 
„Asteapta  numai  pana  ajungem  acasa” 

13.  Mama  m-a  invatat  ce  inseamna  A  PRIMI 
„O  sa  ti-o  primesti  cand  ajungem  acasa” 

14.  Mama  m-a  invatat  ce  e  UMORUL 
„Cand  o  sa-ti  tai  degetele  de  la  picioare  jucandu-te  cu  masina  de  tuns iarba,  sa  nu  alergi  plangand  la  mine” 

15.  Mama  m-a  invatat  CUM  SA  DEVIN  UN  ADULT 
„Daca  nu  mananci  legume,  nu  o  sa  mai  cresti  niciodata” 

16.  Mama  m-a  invatat  ce  e  GENETICA 
„Esti  exact  ca  taica-tau” 

17.  Mama  m-a  invatat  despre  ARBORELE  MEU  GENEALOGIC   
„Inchide  usa  dupa  tine.  Ti  de  pare  ca  te-ai  nascut  intr-un  cort?” 

18.  Mama  m-a  invatat  ce  e  INTELEPCIUNEA 
„Cand  o  sa  fi  de  varsta  mea,  o  sa  intelegi” 

19.  Si  preferata  mea,  mama  m-a  invatat  ce  e JUSTITIA 

„Intr-o  buna  zi,  o  sa  ai  si  tu  copii.  Si  sper  ca  o  sa  fie  exact ca  si  tine”

 

Disclaimer: MAMA-sa stii ca nu am scris-o eu! Am primit-o pe mail, zau! Chiar nu inteleg cum de ti-a venit ideea ca despre tine e vorba 😉

0 Responses to “De 8 martie”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031