Vine primavara! Sigur vine ;)

2009-martie-in-gradina-0471

 Vine primavara! E un lucru cert!  In weekend am fost la tara si am constat cu incantare ca in ciuda saptamanilor ploioase din ultima perioada au inceput sa infloreasca primele flori din gradina mea: narcisele. Ghioceii nu ii iau in calcul, caci acesti minunati „vestitori ai primaverii” infloresc ca nebunii din ianuarie, isi mijesc capetele de sub zapada sfidand iarna si gerul. Dar narcisele…eheee, alta poveste-narcisele nu mint!

Asa ca „dupa atata frig si ceata” am prins in sfarsit un weekend cu soare (si vant) in care ne-am incarcat bateriile trebaluind prin gradina. Am dat startul lucrarilor de primavara, asa ca  in doua zile am reusit:

– sa greblez toata gradina de flori de frunze

-sa mut crizantemele, care erau situate central, pe marginile gradinii, langa garsulet, unde cred ca vor reusi sa se dezvolte mult mai bine, fara sa se prabuseasca la pamant sub greutatea florilor

-sa mut patru tufe de trandafiri si sa ii „tund” pe toti ceilalti

– sa desfac smochinul de sub protectia de iarna si sa-l coafez, dandu-i o forma de arbust

– sa plantez un mar si un cires in livada

– sa curat plantele din helesteu de uscaturi

– sa plantez un agris si un coacaz (nu in gradina de flori, evident)

-sa greblez gazonul,  pregatindu-l si pe el de tuns

Treaba ar mai fi multa, insa in weekendul asta atat am reusit. Sa vedem daca in weekendul viitor reusim sa prindem vreme frumoasa ca sa continuam.

0 Responses to “Vine primavara! Sigur vine ;)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031