Griji de gradinareasa

– Alo, tata?

– Da iubito, ce e de suni asa devreme? S-a intamplat ceva?

– Nu, nimic. Auzi, cum e vremea la tara?

– E bine, doar ieri a plouat. De ce intrebi?

– Pai in Bucuresti e cam frig si nu stim ce planuri sa ne facem la sfarsit de saptamana; daca ploua parca n-am veni…Te-ai uitat si tu la smochinul ala sa vezi cum ii merge? Oare nu l-am dezvelit cam devreme?

– E bine draga, nu m-am uitat; n-are nimic, ce sa aiba? A cazut azi un pic de bruma – dar acum e soare.

– A cazut bruma? Aoleu, ar putea sa inghete, du-te si inveleste-l din nou.

– Hai draga ca am treaba, nu stau eu acum de smochinul tau.

– Bine, lasa ca venim noi maine.

– Pai nu ziceai ca nu stii sigur daca veniti?

– Nu-nu. Sigur venim. In baza ta degera saracu’…

– Da mai lasa-ma in pace cu smochinul tau. Zi si tu ca vii sa ma vezi sau ca ti-e dor de bunica-ta.

– Pai mi-e dor de voi. Da’ sa te uiti si tu un pic la crengutele lui, te rog.

– Hai ca nu te mai aud, e semnalul slab. Ne vedem maine!

0 Responses to “Griji de gradinareasa”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031