Primavara in gradina

Al doilea weekend de gradinarit a fost mai putin istovitor decat primul. Cu certitudine pentru mine piatra de incercare a fost tunsul gazonului . Operatiunea nu este grea; eu o execut cu ajutorul unui trimmer (pana la urma nici portiunea cu gazon nu e imensa, sunt doar 20 mp), insa am constatat ca mi-am iesit de tot din „forma” pentru ca dupa vreo ora gazonul arata impecabil iar eu abia m-am putut indrepta de mijloc.

Dupa ce am mai plantat un gutui si un afin, am executat o operatiune controversata. Liliacul mov se intinsese grozav, avea o gramada de puieti si prin urmare am decis sa ii scoatem pe toti si sa facem un gardulet de „lilieci”. Acum…dilema e daca nu cumva am facut operatiunea asta intr-un moment total nepotrivit pentru bietul copacel.Ramane de vazut in saptamanile urmatoare daca se si „prind”.

Trandafirii transplantati saptamana trecuta arata perfect. La fel si smochinul 😉

2 Responses to “Primavara in gradina”


  1. 1 Gradinarul Martie 23, 2009 la 1:28 pm

    Si noi ne ocupam chiar zilele astea de zor cu reinfiintarea culturii de gazon. Am sapat in adancime buruienile, acum renivelam, aducem pe deasupra pamant gras si urmeaza insamantarea. pentru tuns voi folosi o masina de taiat gazonul manuala, Wolf garten se numeste marca si are avantanjul ca nu consuma nimic ba chiar economiseste: banii de sala pentru fitness.
    🙂

  2. 2 april16 Martie 23, 2009 la 2:06 pm

    Noua buruienile ne-au creat mari probleme. Prima tentativa cu gazonul a esuat lamentabil din cauza lor-am sapat terenul si am semanat gazonul imediat, dupa 3 saptamani de la cultivare terenul era acoperit in proportie de 70% cu stir si volbura.
    Cea de a doua incercare a fost norocoasa. Am luat totul de la capat si dupa ce am sapat din nou terenul am mai lasat doua saptamani terenul neinsamantat, am eradicat iarasi toate buruienile care incepusera sa rasara si abia apoi am insamantat. Si, slava Domnului, a doua oara am reusit. Incepusem sa ne gandim chiar sa dam cu un erbicid selectiv, insa am reusit sa scapam de buruieni fara sa apelam la el. Asa ca sfatul meu e sa asteptati cateva zile dupa nivelare ca sa vedeti cum se prezinta buruienile.
    Dupa cateva reprize de tuns gazonul a devenit atat de des incat acum buruienile chiar nu mai au chiar nici o sansa.


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Martie 2009
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031