… ca o pereche de pantofi ;)

„Fericirea este ca un fluturas: cu cat incerci mai mult sa o prinzi, cu atat mai departe va fugi de tine; dar, daca iti vei concentra atentia asupra altor lucruri, va veni pe nesimtite si se va aseza pe umarul tau”. (Henry David Thoreau)

O buna, veche si draga prietena mi-a facut astazi o mare bucurie. Nu mai vorbisem mult iar ultimele discutii le-am avut intr-un moment tare greu din viata ei. Numai faptul in sine ca astazi -dupa vreo cateva luni – am reusit sa vorbim e un motiv de bucurie. Insa bucuria mea cea mare vine dintr-o confesiune pe care am primit-o pe neasteptate :„Sunt indragostita !”

O sa ziceti ca nu e mare lucru, sunt o multime de oameni care se indragostesc, mai ales acum cand vine primavara si parca incep brusc sa tropaie hormonii. Nu va contrazic, insa pentu prietena mea, care a trait destule (chiar prea multe!) dezamagiri in viata si care nu mai putea/voia/dorea sa o mai ia de la inceput este chiar un miracol.

Si imi pare bine pentru prietena mea, pentru ca simt ca si-a regasit pofta de viata, increderea in sine si speranta ca undeva exista si jumatatea sa.

Asa ca draga mea eu iti doresc sa iti traiesti la maxim momentele de fericire, pentru ca le meriti cu prisosinta!

Stiu sigur ca ai ascultat melodia celor de la Taxi – Dragostea ca o pereche de pantofi. E stilul tau, deci nu aveai cum sa o ratezi atunci cand a aparut. Mie comparatia intre dragoste si o pereche de pantofi mi se pare foarte reusita (de-a dreptul geniala chiar). Metaforic vorbind, iti spun ca ma bucura teribil  faptul ca -exact atunci cand picioarele tale  se obisnuisera cu ideea ca toti pantofii de pe Pamantul asta sunt nepotriviti, ca iti vor lasa bataturi sau cuie in talpa-… exact in momentul acela au aparut pantofii . Pe care iti doresc sa ii porti multa vreme de acum inainte si sa nu iti faca niciodata bataturi, chiar daca o sa tzopai intr-un picior de fericire.

Acum pune-ti castile pe urechi, da un click aici si hai sa cantam impreuna o alta melodie a celor de la Taxi:

ti se spune des ca poate nu e timpul tau,
de asta,cateodata in viata ta, e mai putin bine,mai mult rau.
in mare parte au dreptate,e un timp pentru toate,un timp pentru toate..

e un timp cand ai si un timp cand ceri si un timp cand trebuie sa speri,
e un timp cand stai si un timp cand pleci si un timp cand peste toate treci,
e un timp cand vrei si un timp cand poti si un timp cand esti uitat de toti,
dar oricine ai fi,oriunde esti,oricand e timpul sa iubesti….oricand e timpul….sa iubesti…

ti se spune des ca inca nu e vremea ta,
trebuie sa crezi cu siguranta va fi candva,
in general sa stii au dreptate,
e un timp pentru toate,un timp pentru toate….

e un timp cand ai si un timp cand ceri si un timp cand trebuie sa speri,
e un timp cand stai si un timp cand pleci si un timp cand peste toate treci,
e un timp cand vrei si un timp cand poti si un timp cand esti uitat de toti,
dar oricine ai fi,oriunde esti,oricand e timpul sa iubesti….oricand e timpul….sa iubesti…

chiar daca traiesti in alb-negru nu te opreste nimeni sa visezi in culori,o nu
si sa incerci sa fii ce vrei chiar daca ai mai incercat de atatea ori,
au dreptate cand spun toate la timpul lor tu stii ca nu gresesti,
daca iubesti tot timpul pentru ca oricand e timpul sa iubesti

e un timp cand ai si un timp cand ceri si un timp cand trebuie sa speri,
e un timp cand stai si un timp cand pleci si un timp cand peste toate treci,
e un timp cand vrei si un timp cand poti si un timp cand esti uitat de toti,
dar oricine ai fi,oriunde esti,oricand e timpul sa iubesti….oricand e timpul….sa iubestï

2 Responses to “… ca o pereche de pantofi ;)”


  1. 1 Lady CS Aprilie 10, 2009 la 8:19 am

    Esti un suflet de aur si Ii multumesc Bunului Dumnezeu ca mi-a dat asa o prietena!
    Iti multumesc pentru toate clipele in care ai fost alaturi de mine si m-ai ascultat, mi-ai spus vorbe frumoase si mi-ai insuflat mereu increderea ca va veni si vremea mea, „timpul meu”…
    Acum insa, m-ai impresionat si mai mult citind acest post si te simt si mai aproape, traind impreuna cu mine si bucuriile si implinirile mele…
    te iubesc… :))

  2. 2 april16 Aprilie 10, 2009 la 9:47 am

    me2 😉

    cum ti-am zis aseara, iti doresc sa ai parte de toata fericirea din lumea asta! (si nu doar in virtutea legii compensarii, ci pentru ca o meriti cu prisosinta)

    Daaaaaaaaaaa, io mi-s cea cu sfaturile si vorbele frumoase ;), insa de data asta nu-ti spun decat sa-ti asculti inima si sa traiesti clipa! La cat mai multi fluturasi in stomac!

    PS: m-am jurat ca nu scriu pe blog „despre dragoste si alti demoni” insa fericirea pe care o emani m-a facut sa-mi calc promisiunea.


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930