La mosie

Gata – imi iau zborul, pentru mai bine de o saptamana o sa fiu gradinareasa full-time. Si am…o gramada de treaba:

– sa imi ascut simturile ca sa aud cum iarba creste

– sa verific veridicitatea zicalei ca vremea e de Paste ca de Florii

– sa inregistrez momentul sosirii randunelelor, nu de alta dar pana anul asta si-au facut aparitia inainte 16 aprilie, insa niciodata nu am stiut cu exactitate data

– sa pandesc motanul ( care e la a doua iesire din Bucuresti ) sa faca pipilica zilnic, pentru ca acum 4 ani cand l-am luat a refuzat sa manance si sa se „usureze” aproape 3 zile pana s-a acomodat

Lasand gluma la o parte (ma rog, aia cu motanul nu prea e gluma, pentru ca Ralf, ca orice  birman e plin de personalitate si accepta greu schimbarile -si avand o criza renala la activ veterinarul ne-a prevenit ca ar putea face blocaj renal…daca mai protesteaza cum a facut-o la prima iesire la mosie) chiar am o gramada de treaba.

 Pe care nici macar nu ma gandesc sa o inventariez aici, pentru ca oricum or sa apara diverse lucruri de facut pe care acum nici macar nu le pot prevedea.

1 Response to “La mosie”


  1. 1 Digital Elf Aprilie 10, 2009 la 7:25 pm

    Mult succes, sa aveti vreme frumoasa.


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930