Din gradina adunate

Intr-o saptamana de „gradinarit full-time” am facut o gramada de treaba si foarte putine poze. Insa am avut privilegiul de a ma bucura ingrijind florile mele, iar acum privesc fotografiile si abia astept sa ma intorc.

Au inflorit deja lalelele timpurii

Au inflorit deja lalelele timpurii

2

Liliacul alb isi deschisese primii bobocei

Liliacul alb isi deschisese primii bobocei

Am profitat de timpul frumos sa re-amenajam chioscul din gradina, si i-am si confectionat cateva decoratiuni (in prima fotografie se vede un pic si arbustul Kerria japonica -care face senzatie in gradina acum cu florile lui aurii):

11_
Klompenii transformati in obiecte de decor

Klompenii transformati in obiecte de decor

Si pentru ca am avut ajutor priceput in gradina noastra a „rasarit” o bancuta „feng shui-istica” -asta ca sa il citez pe „mester”. Langa ea au „crescut” doua ciupercute confectionate din pietre de rau si busteni, dupa o idee pe care am vazut-o pe blogul Laurei (unde am „ochit” o gramada de lucruri frumoase, insa din pacate eu sunt cam antitalent la lucru manual…)

Coltul de relaxare

Coltul de relaxare

2 Responses to “Din gradina adunate”


  1. 1 Digital Elf Aprilie 22, 2009 la 10:12 pm

    Dar bradu’… bradu’… ce face bradu’ ?

  2. 2 april16 Aprilie 22, 2009 la 10:45 pm

    Bradutzul e la locul lui, sper sa si ramana. Nu imi pot da inca seama daca ii prieste sau nu, pentru ca e verde dar tot mai pierde din ace. Am studiat si bradutii plantati prin Bucuresti, am vazut ca deja au mugurasi care cresc la capatul crengutelor.El nu are decat un muguras care da semne ca vrea sa creasca, asteptam luna mai care e cam decisiva. Atunci ori ii dau muguri, ori se usuca. Din punctul meu de vedere e tot la „terapie intensiva”, fac acum si eu ca medicii care zic ca „sunt rezervati in privinta sanselor pacientului”


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930