Ultimatum

Mult stimate domnule BRAD

desi in gradina te-am plantat

cu multa tristete constat

ca acele tot iti cad.

 

Sunt dezamagita deoarece

am facut eforturi

in a-ti asigura

conditii de dezvoltare propice:

 

Margaretele, cochetele

s-au luat de mana ca fetele

si s-au mutat din locul lor mai departe

sa isi aranjeze in jurul tau fustele inflorate.

 

Iar cate un fluturas poznas

poposeste zilnic pe fiecare muguras

ca sa il convinga sa creasca.

Pe buna dreptate considera ca

ti-ar sta bine in gradina noastra

 

Pana si vremea

care in sfarsit parea ca se indreapta

a decis ca e cazul sa mai stea nitel bosumflata.

Cica i se pare

ca iti prieste cand e mai  racoare.

 

 

Ai argumentat in scris

ca un brad nu se simte bine la  campie

si ca pentru o buna crestere are nevoie

de o mica rocarie.

 

Sunt surprinsa sa constat

ca tot tu emiti pretentii.

Insa pentru a-ti dovedi in continuare

bunele mele intentii

iti transmit ca voi da curs si la aceasta provocare

chiar daca pentru mine e un efort destul de mare.

Ma voi duce la râu asadar

si pietre am sa-ti asez la poale

chiar daca o sa ma ud cam rau la picioare.

 

 

Insa , cu toate ca imi esti simpatic

atat iti zic:

Daca nu iti revizuiesti rapid atitudinea

si nu te decizi sa inmuguresti

civilizat ca orice brad

din pamant te smulg

si de indata pe foc te ard

 

Asigurandu-te inca o data

De toata afectiunea,

Semneaza indescifrabil

Directiunea

0 Responses to “Ultimatum”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930