A day of not so many words

doar c-un cantec si-un citat, in concordanta cu starile de spirit contradictorii de azi.

Cantecul e Fara griji” al lui Alexandru Andries – bestial , genial…

Anii trec mai uşor decât ne închipuim,
Îi căutăm în sertar şi brusc nu-i mai găsim;
Nimeni nu ştie precis unde se duc anii ăştia aşa,
Eu cred că probabil se adună
Şi stau împreună
Undeva!

Aşa că nu-ţi fă griji
Zău, tu nu-ţi fă griji, draga mea,
N-ai de ce să-ţi faci griji,
Toată lumea păţeşte aşa…

Aş vrea să te păstrez lângă mine, aproape de tot,
De-aia am conceput un buzunar special la capot…
În el încapi doar tu şi nimeni altcineva,
Se-nchide cu fermoar
Şi-năuntru doar
Argint şi catifea!

Tu poţi să vii oricând
Şi să stai aici cât doreşti,
Şi când e ziua ta
Am să-ţi cânt şi-am să-ţi spun poveşti…

Ce zici, ce idee!
Ţine-o sub cheie,
Ai grijă de ea!…

Citatul e din Beigbeder – 14, 99 euros, ceva mai brutal.

” Cum trece de 30 de ani omul se blindeaza: dupa cateva deceptii in dragoste femeile fug de primejdie, umbla cu natarai batrani care le ofera linistea; barbatii nu mai vor sa iubeasca, si-o trag cu Lolite sau curve ; fiecare se inchide intr-o carapace; nimeni nu mai vrea sa fie caraghios sau nefericit. Regreti varsta la care dragostea nu ranea. La 16 ani umblai cu fetele si le faceai vant sau te paraseau ele fara probleme – in doua minute treaba era aranjata. De ce, mai tarziu, totul devine asa de important? In mod normal ar trebui sa fie invers: drame in adolescenta, usurinta la 30. Dar nu e cazul. Cu cat imbatranesti, cu atat esti mai fragil. Esti prea serios cand ai 33 de ani”

0 Responses to “A day of not so many words”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930