(s)Explicatia

Doresc sa multumesc pe aceasta cale RFI Romania care au publicat  pe site-ul lor exact de ziua mea un articol scris de Matei Visniec care m-a scos dintr-o „existentiala” recenta.

Sursa e aici, iar pasajul „revelator” e mai jos:

pe timp de criză, explică specialiştii, se manifestă aşa-zisul „reflex de nid” (reflex de cuib), adică oamenii se refugiază la ei în pat, eventual în doi, de unde, ne mai asigură aceşti observatori ai fenomenului, creşterea vânzărilor la prezervative şi frecventarea masivă a site-urilor erotice pe Internet. S-ar părea că aşa s-a întâmplat în Statele Unite şi după atentatele de pe 11 Septembrie 2001, în perioada imediat următoare s-a înregistrat „un reflex de cuib” şi au explodat vânzările de prezervative şi „sex toys” (accesorii sau jucării sexuale).

Că oamenii se refugiază în viaţa sexuală pe timp de criză ne-o confirmă şi revista Le Nouvel Observateur cu data de 23 aprilie. O revistă care dedică un dosar întreg practicilor sexuale ale francezilor cu câteva sfaturi dintre care unul apare oarecum chiar pe copertă, deasupra unei fotografii reprezentând un posterior (nu ştim dacă este de femeie sau de bărbat) dar pe care o gură abundent rujată a depus un sărut… S-ar părea că revista cu simpatii de stânga ţine să le comunice francezilor următorul mesaj: nu vă lăsaţi doborâţi de criză, faceţi sex pentru că este bine pentru creşterea moralului şi pentru… sănătate. Mărturisesc faptul că n-am văzut niciodată în Franţa o astfel de deviză („sexul rimează cu sănătatea”) pe coperta unei publicaţii din categoria celor „serioase”. Ceea ce nu înseamnă că aş fi împotriva acestei idei care pluteşte acum în aer, şi anume lupta împotriva crizei prin intensificarea vieţii sexuale… Şi pentru că vorbeam de devize, iată încă una, apărută în Marea Britanie: „Fuck the recession” .

Uite asa am gasit (s)explicatia cadourilor cu conotatie sexuala pe care le-am primit anul asta de ziua mea din partea prietenilor. Care nici macar nu se vorbisera intre ei, ceea ce a facut toata intamplarea cu atat mai amuzanta, mai ales ca acestea se si „completeaza”  total, astfel incat dormitorul arata acum ca show-roomul unui sex-shop.

Asadar dragilor, m-am linistit, credeam ca am transmis eu cine stie ce mesaje subliminale. Citind articolul trag concluzia ca sunteti puternic  „afectati” de criza , ca stiti voi vorba aia ” de obicei oferim cadourile pe care ne-ar placea sa le primim”. Astfel asta mi-am dat seama ca voi avea ocazia sa frecventez mai des sex-shop-urile, ca aveam vreo 3 sarbatoriti in-the-row in saptamanile care urmeaza 😉

Inchei cu vorba mea preferata ” Sanatosi sa fim, ca le-om face noi pe toate”, iar voi intelegeti ce doriti in contextul de fata . 

4 Responses to “(s)Explicatia”


  1. 1 Georgiana Aprilie 28, 2009 la 1:29 pm

    Mai nu stiu daca criza este motivul, eu sincer as vrea sa am parte de reflexul de cuib… poate ca asta e, deci si in concluzie nu ma afecteaza criza dar ar fi interesant daca m-ar afecta in directia asta. Sau poate nu realizez eu cat de afectata sunt…
    Trebuie sa imi pun ordine in ganduri dar dupa 49 de telefoane date printre care si unul in care am cerut sa vb cu un om care nu mai e in viata de 2 ANI CRED CA AM DREPTUL LA PUTINA BULVERSARE

  2. 2 april16 Aprilie 28, 2009 la 1:44 pm

    hahaha, mi-a placut asta cu ” am dreptul la putina bulversare”

    Presupun ca din cauza starii cu pricina nu ai realizat ca unul din cei trei sarbatoriti din saptamanile care urmeaza esti chiar tu 😉

  3. 3 Digital Elf Aprilie 28, 2009 la 2:32 pm

    LMA!
    ti-as fi zis la timp dar nu m-a lasat E.
    ;;)

  4. 4 april16 Aprilie 28, 2009 la 3:21 pm

    multumesc mult! nu-i problema, ca primesc urari de sambata incoace, pe mine nu m-ar deranja sa fie ziua mea o saptamana intreaga!

    Nu te lasa influentat de E, spre deosebire de jumatatea sa cu „gandurile ravasite”, el are gandurile f bine ordonate si un cui adanc infipt impotriva comunicarii in www


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930