Back to (i)reality!

fereastra cu bulesdeneigeCerul mohorat de astazi si blocurile gri ma fac sa cred cu tarie ca visez. Nu, nu asta e „realitatea” mea.

In „realitatea” mea de la fereastra micuta  strajuita de o tufa imensa de boules-de-neige se vede cerul albastru – albastru.

 

 Seninul cerului picura  in corolele stanjeneilor si in petalele de in.inisor helesteu3

Stanjeneii de apa, galbeni de invidie, se insinueaza in lanul albastru. Ca pe paleta unui pictor neglijent apar cele mai diverse tonuri de verde.

helesteu 4si verdele se revarsa peste tot. Ai crede ca pana si ulucile din gard au inmugurit. Un fluture saruta frunzele macului incercand sa-i smulga juraminte : ” Promite-mi ca te vei aprinde si ma vei incalzi atunci cand se va stinge lumina!”

fluturas

Fidel macului, fluturasul ignora chemarile caldarusei, care s-a ingalbenit de gelozie.

caldarusaIn timpul asta, o musculita se imbata de fericire in miere de mai.margareta

Din departare se aude din ce in ce mai pronuntat un zgomot. Nu, nu e oracaitul broastelor, nici mierla, nici randunicile care se galcevesc toata ziua cu vrabiile. Sunetul se apropie din ce in ce mai mult. Sunt masini care trec pe strada. Pana la urma sunt nevoita sa accept : deocamdata realitatea mea e compusa din mastodonti de beton, masini care se indreapta spre serviciu, oameni care trec unii pe langa ceilalti, fiecare cufundat in realitatea sa. Da, aici sunt eu. Undeva insa, acelasi cer albastru, aceiasi pomi infloriti ma asteapta. Vin repede-promit! Offffff, iar o sa ma induceti in eroare !

1 Response to “Back to (i)reality!”



Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031