Missing Link ???

missinglinkCam asa m-a intampinat azi dimineata Google. Pentru ca era chiar foarte de dimineata mi-am plimbat cu incetinitorul mouse-ul de-asupa imaginii. „Scientists unveil fossil of Darwinius Massilae” . Recunosc, nu intelegeam nimic.

Noroc cu Google, asa am facut cunostinta cu subiectul. Presa noastra pana la ora respectiva tacea chitic, in timp ce www -ul strainez era plin de breaking news. Am aflat astfel ca Darwinius Massilae asta (zis si Ida) ar fi un schelet vechi de vreo 47 de milioane de ani al unui animal preistoric care a fost declarat cu mare valva ca fiind „veriga lipsa” din lantul evolutiei umane.

In sfarsit, azi pe la 4 publica si Cotidianul un articol „Ida -matusa omului modern” . Daca e sau nu Ida stramosul (sau stra-matusa ;))omului modern habar nu am, sincer nu prea cred…Insa show-ul mediatic vad ca a fost bine regizat: ieri s-a publicat articolul stiintific despre descoperirea bomba,  tot ieri agentiile de presa straine (nu romanesti-heheheeee, ai nostri sunt pe teren, o urmaresc pe Raduleasca sa vada daca a ajuns la Monaco) s-au grabit sa puna stirea la breaking news, iar azi BBC-ul deja a lansat o carte si un documentar despre Ida.

Sunt curioasa sa vad daca si cu dezmintirile se vor sincroniza la fel de bine. Insa evident noi o sa aflam ultimii…daca ne bazam pe presa romana.

1 Response to “Missing Link ???”


  1. 1 Eugen Mai 22, 2009 la 9:52 am

    Am vazut stirea pe 19 mai… pe hotnews.ro. 🙂
    Sunt unele canale media la noi care chiar isi fac treaba.


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031