Relaxare in gradina

 Casuta de la tara e in renovare. Timp putin, multe de facut. Duminica insa am parasit frontul de lucru si am „furat ” o ora sa imi ingrijesc gradina. Si sa ma bucur de florile cu care a inceput sa ma rasfete. Si sa imi beau cafeaua pe marginea iazului meu, in care mi-au inflorit trei nuferi. Si sa fac cateva poze, rapid.

4 Responses to “Relaxare in gradina”


  1. 1 Silvia Mai 26, 2009 la 7:46 pm

    Superb iazul si nuferii infloriti! Eu am o slabiciune pentru crini, asa ca al tau m-a fermecat. Frumoase flori!

  2. 2 april16 Mai 26, 2009 la 8:15 pm

    hehehe…am trei feluri de crini-care infloresc pe rand, si anul asta am mai facut rost de unul-sa vad daca si infloreste „din prima”- ca as avea patru tipuri diferite. Promit ca ii trag in poza pe toti 😉

  3. 3 Silvia Mai 27, 2009 la 10:45 am

    Si eu 2 doar, dar ma fac eu mare!!! 🙂

  4. 4 1morning Iunie 2, 2009 la 1:13 pm

    Ce flori frumoase! Iti urez sa te bucuri de ele, cred ca le iubesti mult :).. si iazul asta e ceva foarte special..know-how olandez si pasiune romaneasca? 😉 eu mereu mi-am dorit sa am unul cand eram mica si mereu sapam gropite si aduceam apa 🙂


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031