The Queen of my Garden

Yucca de gradina (6)

Minunea aceasta gatita ca o mireasa e regina absoluta a gradinii mele. Si pentru ca anul acesta m-a rasfatat cu multe flori minunate ii dedic o postare intreaga. Doar ei. O sa inghesui celelalte floricele intr-o postare separata, lasand-o pe ea sa se lafaie – ca o regina adevarata.

Este  Yucca de gradina (Yucca filamentosa)-plantata in primavara lui 2007. Am doua, prinse din doi pui mici, care acum si-au format fiecare cate o tufa maricica. Au trecut cu bine de gerul de peste iarna, prima data au inflorit anul trecut. O iubesc mult nu pentru ca e perena, nu pentru ca e nepretentioasa (face fata si la ger, si la seceta), ci pentru ca are o inflorescenta minunata. E si verde tot timpul anului, si sta zburlita ca un arici atunci cand nu e inflorita, asa ca si atunci isi indeplineste cu brio misiunea decorativa.

De la anul s-ar putea sa aiba concurenta la titlul regal, pentru ca luna trecuta am plantat doi pui mici de Hortensia Hydragea. Sunt asadar curioasa cum va decurge lupta pentru suprematie – ca doar se stie-concurenta e benefica! Insa pana atunci mai este, iar Yucca mea a fost protagonista unor adevarate photo session-uri, din toate unghiurile posibile, in lumina diminetii, in plina zi si pe inserate. Si oricate poze i-am facut, un lucru e clar-in realitate e mult mai frumoasa!!! (nu din cauza ca nu e ea fotogenica, mai degraba-s eu nepriceputa)

Yucca de gradina (2)Yucca de gradinaYucca de gradina (5)Yucca de gradina (3)

4 Responses to “The Queen of my Garden”


  1. 1 Richard, nasu Iunie 17, 2009 la 3:30 pm

    Miki, foarte fromos!! keep it up.

    greetzz,

    Richard

  2. 2 april16 Iunie 17, 2009 la 3:48 pm

    hahaha, nasu! thanks a lot, i’m preparing a post about our trip in Friesland…i still can’t find the proper words to describe how beautiful was our trip. Looking forward to see you again! Miss you!

  3. 3 ivona Iunie 18, 2009 la 7:10 pm

    Superba floare si splendide poze! Cred ca va ramane regina, desi si hortensiile sunt minunate – totusi, parca greu ar putea fi detronata minunatia alba si verde!

  4. 4 Silvia Iunie 19, 2009 la 11:21 pm

    Nici eu nu cred ca va fi detronata! Este o floare absolut superba, am vazut-o in gradina unor amici si apoi in parcul 23, fostul National!!!

    Fotografiile sunt elocvente, foarte frumos realizate, iar tie iti multumesc, pentru ca habar n-aveam ca floarea e tot o Yucca. Gracias!

    PS: ti-am zis eu ca meriti premiul?? Hehehe!


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930