Despre primul concurs pe care l-am castigat vreodata

Ei bine, am aflat aseara cu uimire ca am castigat concursul initiat de Silvia pe Blog-director de gradinarit. Trebuie sa marturisesc ca e primul concurs la care am castigat si daca stau bine sa ma gandesc cred ca e si primul la care am participat (nu pun la socoteala concursurile de organizate in club la Albena, ca da, am mai participat si la de-astea 😉

Recunosc cinstit ca imi place premiul pus „la bataie”, insa trebuie sa marturisesc si faptul ca am scris raspunsul pentru ca eram sub puternica impresie lasata de Home, documentarul despre care am vorbit in raspunsul meu. Scopul principal  al postarii era asadar sa lansez invitatia si celorlalti membrii din (inca) mica noastra comunitate de gradinari amatori de a viziona filmul.

Pentru ca nici macar un moment nu mi-am pus problema ca o sa si castig, habar nu am nici cum sa procedez acum. Sa fac ca la Oscaruri, sa multumesc tuturor -familiei, prietenilor, motanului …nu prea mi se potriveste.

Asa ca o sa multumesc tuturor- Silviei si celorlalti membri BDG care au vizionat documentarul HOME  oferindu-le o melodie fantastica a celor de la I Muvrini pe care probabil ii cunoasteti doar din melodia pe care o canta impreuna cu Sting- Fields of Gold.

Melodia face parte din albumul Umani, aparut in 2002, si se numeste in original Erein eta joan, dar e mult mai cunoscuta cu denumirea in franceza Je sème et je m’en vais

Multumiri  inca o data si pana ne reintalnim virtual… je seme et je m’en vais!

Later edit, ca m-am razgandit. Pun si Fields of Gold / Terre d’Oru, am gasit o varianta a videoclipului cu imagini intercalate  care mi se pare chiar mai faina decat  originalul.

Si-acum chiar ca…je m’en vais!

2 Responses to “Despre primul concurs pe care l-am castigat vreodata”


  1. 1 Silvia Iunie 19, 2009 la 11:14 pm

    Pai il meriti, felicitari! Ma bucur cu atat mai mult cu cat primul concurs castigat se tine minte! 🙂

  2. 2 1morning Iunie 22, 2009 la 2:13 pm

    Felicitari pentru premiu! 🙂
    Am citit comentariul tau si mi-a placut mult, exact asta cred si eu si tu o spui foarte concis si frumos.N-am avut timp sa vad filmuletul ptr ca re mai mult de o ora asa ca l-am lasat ptr seara si pe urma eram f obosita 🙂
    Eu am vazut de curand unul despre seminte si GMO, cred ca se numeste „future of our food”, as cauta un link dar sunt pe fuga!:)

    In weekend am vizitat niste gradini de legume/fructe olandeze, pe langa Alkmaar. O sa-ti dedic deci un post cu poze dar nu te mai nominalizez ca sa nu bluch blush din nou 🙂


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930