Croatia – planul de vacanta

Pentru ca a fost prima noastra vacanta in Croatia, dar si pentru ca de obicei imi place sa imi „organizez” chiar si timpul liber, inainte de plecare am intocmit un „plan de vacanta” detaliat. Ca urmare a unui research indelungat (traiasca www-ul !) am decis ca pentru prima noastra vacanta in Croatia sa ne cazam intr-un singur loc (si am ales Brela, o minunata statiune de pe riviera Makarska) de unde sa plecam in excursii de 1 zi catre principalele „obiective de interes.

Pentru ca am vrut sa combinam zilele de plimbare cu cele de plaja / soare / mare, nu am programat mai mult de 5 excursii. Si cred ca formula gasita (5 zile excursii, 7 zile plaja) a fost buna, pentru ca am reusit sa vizitam o gramada de locuri minunate, fara sa simtim ca ne petrecem vacanta „pe drumuri”

 Mai jos e planul, de care am reusit sa ne „tinem”  destul de bine. Si cu toate ca am vazut destul de multe locuri, daca ar fi sa fac acum un plan de vacanta pentru urmatoarea plecare in Croatia…lista de locuri de vizitat ar fi cel putin la fel de lunga.

Asadar, pentru moment planul de vacanta, impresiile din locurile vizitate mai tarziu.

DE VIZITAT

1- parcul national Plitvice (drum 292 km, aprox 3h numai dus)
2- parcul national Krka

3- muntele Biokovo, vederea de pe varf, unde se poate urca cu masina (Makarska – Tucepi – Staza – Sveti Jure (31 km)

4-Dubrovnik

5- Split – palatul lui Diocletian, parcul orasului situat pe un deal (50 km de Brela, aprox o ora)

6- Trogir – orasul vechi, eventual cu vederea orasului la apus de pe muntele Biokovo, se vede inclusiv Split-ul  (73 km , de la Split inca 23 de km spre nord)

 7- Sibenik – orasul vechi, portul (123 km nord , aprox 2 ore)

8- Primosten ( 103 km , nord)

 9-croaziera la insulele Hvar si Brac ( plaja pe ZLATNI RAT)

______________________________________________________________________

ORGANIZARE OBIECTIVE PE ZILE

 

1. PARCUL NATIONAL PLITVICE excursie de 1 zi

 2. SIBENIK (116 Km-approx 2 h din Brela)  – parcul national Krka  -( punct de intrare de pe A1-Skradin /123 KM de Brela 19 km de Sibenik, de unde se ia vaporasul pt vizitarea parculuui )– intoarcere prin PRIMOSTEN (43 Km din Skradin, 103 Km pana la Brela, approx 2 h)

  3.plaja la OMIS (aprox 25 km din Brela), SPLIT (50 km  ) apoi TROGIR 

   4. Excursie de 1 zi la DUBROVNIK

   5. Croaziera de 1 zi pe insulele BOL, HVAR

  6. Muntele Biokovo, Makarska– intr-o dupaamiaza

6 Responses to “Croatia – planul de vacanta”


  1. 1 monster Aprilie 13, 2010 la 2:35 pm

    multumesc mult o idee excelenta vreau sa plecam si noi in luna septembrie 2010 la baska voda acolo ai fost cum este ?

  2. 2 april16 Aprilie 13, 2010 la 10:24 pm

    Buna,

    in Baska nu am fost nici la plaja nici la cumparaturi, pentru ca nu ne-a ajuns timpul. Gazda noastra ne recomandase sa mergem la shopping in Baska, pt ca spunea ca sunt preturi mai OK. Am vazut Baska, am trecut pe langa cand am fost in Makarska si in Dubrovnic, noua ni s-a parut o statiune mai mare si mai aglomerata decat Brela, cam ca in Makarska, relieful o idee mai „domol” decat in Brela, parca nu mai erau stradutele chiar atat de abrupte, panta era mai lina. Oricum privelistea iti taie repiratia, acum realizez ca am zarit Baska si din croaziera cu vaporasul, plaja mai lata mi s-a parut decat in Brela. Oricum , toata riviera Makarska e extrem de frumoasa si orice localitate ati alege merita din plin. Citeste si celelalte postari despre vacanta si daca ai intrebari te astept si sper sa pot ajuta.

  3. 3 ioana Iunie 22, 2010 la 10:49 pm

    Superb! Abia astept sa merg si eu!

  4. 4 Oana Iunie 22, 2010 la 11:00 pm

    Voi merge si eu in Brela anul acesta, vroiam sa te intreb daca exista distractie (cat de cat) sau trebuie sa frecventez statiunile de langa? Nu ma refer la cluburi, discoteci, ci la „animatia” de pe strazi ..:) Seara cum e atmosfera?

  5. 5 april16 Iunie 23, 2010 la 10:54 am

    Brela e destul de linistita, in centrul statiunii sunt cateva terase faine si magazine, e destula agitatie, pana la ora 12 noaptea, in special oameni care se plimba pe faleza sau fac shopping. Dupa 12 noaptea e cam pustiu- atunci se inchid terasele, magazinele la 10 (parca) erau deja inchise.
    Croatia e absolut superba, o sa va placa cu siguranta! Iar Brela e o alegere excelenta! Vacanta placuta!

  6. 6 april16 Iunie 23, 2010 la 10:55 am

    Si noi abia asteptam sa ne intoarcem ;), insa anul asta am ales o alta destinatie, pe ideea ca sunt foarte multe locuri minunate de vazut .

    Vacanta placuta!


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031