Gradinile de pe coasta dalmata

Pe post de „intro” la impresiile din minunata vacanta petrecuta in Croatia, cateva fotografii cu gradinile de pe coasta dalmata.

1

2 Responses to “Gradinile de pe coasta dalmata”


  1. 1 1morning Iulie 22, 2009 la 12:41 pm

    Wow, ce frumos! 🙂 De-abia astept sa citesc mai mult 😉 nu stiam ca esti in vacanta, ma gandeam ca esti prea ocupata sa scrii 🙂 – la mine asta e motivul 😦

  2. 2 april16 Iulie 22, 2009 la 12:58 pm

    1morning- bine te-am regasit!

    Asa e, am absentat pe motiv de vacanta, ceea ce iti doresc si tie -cat mai curand!
    Daaaaaaa, o sa scriu despre Croatia, de sambata cand am revenit in tara tot astept sa mi se mai „sedimenteze” impresiile. Despre Croatia nu pot sa scriu decat la superlativ…m-am tot gandit , si singurul punct negativ e ca trebuie sa faci 1500 km pana acolo – si nici asta nu ar fi o problema odata ce iesi din tara si intri pe autostrada, dar pe cei 400 de km Drobeta -Bucuresti am facut la intoarcere 7 ore …


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031