Brela – dragoste la prima vedere

Alegerea locului de vacanta nu a venit ca urmare a lecturarii nenumaratelor topicuri despre Croatia despre diversele forumuri, nici a ghidurilor de vacanta. A fost mai mult vorba de un „gut feeling” si pana in momentul in care am ajuns acolo m-am tot intrebat daca am facut alegerea cea mai buna pentru o prima intalnire cu coasta dalmata. Temerile mele s-au risipit de indata ce am intrat pe drumul de coasta, care leaga Brela de autostrada.

Venind dinspre Zadvarje si trecand prin Gornia Brela drumul urca pieptis pe niste serpentine stranse pe muntele Biokovo , pana cand , deodata, intr-o curba in ac de par , coteste brusc pe partea cealalta a versantului asezandu-ti brusc marea la picioare. Imaginea Adriaticii, vazuta de la 1000 de metri inaltime, iti taie repiratia. Iar mie mai mult decat oricui, caci mi-am adus aminte brusc de teama mea de inaltime, si am simtit cum mi se strange stomacul si mi se inmoaie picioarele. Mi-am indreptat privirea pe GPS, si cand am vazut ca mai avem de parcurs doar 4 kilometri  pana la vila la care urma sa ne cazam am crezut ca lesin : ” Doamne, cum de-am ales taman locul asta, ca simt ca ma iau palpitatiile cand ma uit in jos” asta in timp ce restul gastii era in extaz :” Excelenta alegere, mai bine nici ca se putea!”

23Asa ca pentru o buna bucata de vreme nu am putut sa ma uit in fata, pentru ca la fiecare curba simteam ca o sa zburam cu masina direct in mare, insa am descoperit un truc de natura sa imi atenueze senzatiile tari: sa ma uit in urma 😉

45Abia cand diferenta de nivel a devenit mai putin infricosatoare mi-am intors privirile in directia de mers, descoperind cu incantare imaginea unei plaje. Care plaja nu era alta decat Stomarica, exact plaja cea mai apropiata de vila noastra.

6A fost si momentul in care GPS-ul a inceput sa tipe isteric : „Turn sharp right” , asa, cu vreo 50 de metri inainte de curba propriu -zisa, de am crezut ca sarmanul device a luat-o razna in fata privelistii si vrea sa ne conduca direct in mare. Asa ca am virat la dreapta la momentul potrivit, netinand seama se indicatiile pretioase, dupa care am auzit cum device-ul ne anunta solemn: „In 200 m you will reach your destination” – moment in care mi-a venit sa aplaud la propriu.

De pe terasa vilei noastre privelistea asupra Adriaticii era superba- nicidecum infricosatoare. Asa ca de indata ce am ajuns m-am cufundat in pernele balansoarului inca simtind fluturi in stomac si avand picioarele moi, concluzionand:

„M-am indragostit. Iremediabil, irevocabil si la prima vedere de locul asta”

7

0 Responses to “Brela – dragoste la prima vedere”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031