Into the blue

Nu e vorba de filmul cu titlul omonim, ci de o serie de fotografii subacvatice pe care le-am facut in Adriatica. Anul trecut, in concediu la marea Egee am ajuns la concluzia ca ceea ce se ascunde sub apa e mult mai surprinzator si incantator decat culoarea albatru-turcoaz a marii. Asa ca dupa un market research condus de jumatatea tehnica a familiei a fost achizitionat un aparat Olympus 850 SW pe care sa il foloseasca numai in scopul de a face fotografii in apa, pentru toate celelalte urmand sa folosim Canon-ul. Asa ca atunci cand ne-am facut bagajele fiecare si-a impachetat aparatul si accesoriile aferente, caci de-acum vorbeam de „aparatul meu” si de „aparatul tau” cand faceam referire la cele doua camere de luat vederi.

Numai ca s-a intamplat exact ca in clipul de mai jos, adica femeia – atehnica si habarnista intr-ale fotografierii underwater- a pus mana pe camera si n-a mai vrut sa o lase.

Mai jos sunt cateva din fotografii- de selectionat n-am ce sa selectionez, arata toate cam la fel. Dar am o scuza, anyway, in apa e greu tare sa point&shoot! 😉

1

2345677 (2)7 (3)7 (4)7 (5)7 (6)7 (7)7 (8)7 (9)7 (10)7 (11)7 (12)7 (13)7 (14)7 (15)7 (16)7 (17)7 (18)7 (19)7 (20)7 (21)8

6 Responses to “Into the blue”


  1. 1 danna Iulie 24, 2009 la 4:03 pm

    Ce frumoase sunt!!!..felicitari.. toate fotografiile sunt superbe…mi-ai dat o idee..in legatura cu aceasta destinatie..pt urmatoarea vacanta(cand va fi…)…:))

  2. 2 april16 Iulie 24, 2009 la 4:52 pm

    Danna, sa stii ca nu o sa regreti daca vei alege Croatia ca destinatie de vacanta. Noi am fost mari fani Grecia – si ne place in continuare – insa vreau sa iti spun ca ne-am intors din Croatia cu sentimentul ca e cea mai reusita vacanta de pana acum: nici un punct negativ, nici un regret, totul la superlativ despre Croatia!

    Cat despre poze, daca le-ar fi facut proprietarul aparatului 😉 cred ca astea din apa ar fi fost mai faine. De exemplu, modulul underwater avea o gramada de meniuri, printre care si unul pentru fotografiat pesti, dar eu nu l-am descoperit, si am utilizat doar setarile automate.

  3. 3 gradinarul croitor de vise Iulie 24, 2009 la 8:59 pm

    Si mie imi plac fotografiile tale.
    Dar… nu cred ca as fi avut curajul sa ma scufund.
    Macar ceva pisici de mare si tot ar trebui sa fie pe-acolo, prin zona, nu, sau or fi fugit de poze?

  4. 4 danna's blog August 4, 2009 la 8:09 pm

    Aproape m-ai convins..daca spui ca ai precedent Grecia..si a reusit Croatia…sa „doboare”…Grecia..,(din pct tau de vedere)…atunci sunt motive intemeiate…cred ca pe toti,ne-a impresionat Grecia..Multumesc mult..o sa „studiez” mai bine aceasta tara..:)
    La mine te asteapta un premiu…

  5. 5 april16 August 5, 2009 la 9:24 am

    Croitorasule, sa nu crezi ca am facut diving ( ca am destule „bube in cap” astfel incat nimic nu m-ar convinge sa ma scufund la mare adancime cu tubul de oxigen in spate ;)) Nuuu, pozele sunt facute la mica adancime, 2-3 m, stateam sub apa doar cat puteam sa imi tin respiratia -oricum apa foarte sarata te impiedica sa stai foarte mult scufundat. Si marturisesc ca mi-a trecut prin cap gandul ca cine stie ce alti balauri or fi pe acolo, dar a fost asa, un gand de cateva secunde pe care l-am alungat repede.

    Pisica de mare n-am vazut si n-am auzit pe altii ca ar fi pe acolo, erau multi arici. Si mai erau castraveti de mare – aia arata O-RI-BIL! crabi si stelute de mar, dar pozele cu stelutele sunt blurate rau.

    Asa ca de-aia zic ca husbandul s-ar fi descurcat mai onorabil : 1. ca rezista mai mult scufundat sub apa 2. in mod cert e mai „tehnic” decat mine.

  6. 6 april16 August 5, 2009 la 9:27 am

    Danna, multumesc mult pentru premiu!!!

    sunt in mare criza de timp, de aceea am intrerupt momentan relatarile din concediu, insa le voi relua si pana la urmatoarea voastra vacanta o sa ai ceva material de studiat despre Croatia-promit!

    Sunt multe poze de sortat, iar unele nu o sa le fac publice, dar cand reusesc sa le pun intr-un album privat (anul asta , sper ;), daca vrei sa vezi mai multe imi spui si iti dau drepturi de vizualizare


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031