Gradina de flori la sfarsit de iulie

M-am luptat din greu sa o destelenesc de buruieni dupa 4 weekenduri de absenta, caci ploaia care a tot cazut le-a facut sa creasca peste masura. Insa odata munca incheiata,  nu e incantare si placere mai mare decat sa stam serile in chiosc, in mijlocul tufelor de trandafirisi de canna, inconjurati de caltunasi cataratori in timp ce in aer isi raspandesc mirosul suav floxul si regina noptii. In plus, tufa de Kerria Japonica a inflorit pentru a doua oara anul asta, ca urmare a tratamentului de tundere pe care i l-am aplicat la sfarsitul primaverii , dupa ce se scuturasera primele flori. Ce sa mai, frumos tare, nu prea iti vine sa te intorci la bloc!

13

24567891011

4 Responses to “Gradina de flori la sfarsit de iulie”


  1. 1 zuzubyjoux August 5, 2009 la 12:11 pm

    Sunt superbe florile 😉

  2. 2 gradinarul croitor de vise August 5, 2009 la 6:53 pm

    E superb la voi acolo. Am vazut condurasi cocotati pe suport, si gata, trebuie sa le fac si alor mei ceva pe care sa urce!
    Si mai sunt ceva flori acolo pe care le-as picta cu mare drag, cu niste nervuri serpuite galben-aurii… o nebunie!
    De foisor sunteti multumiti? Se strange iarna doar panza si structura ramane?

  3. 3 april16 August 19, 2009 la 4:08 pm

    zuzubyjoux, croitorasule, multumesc frumos de aprecieri. Da, e fain la mosie, si noua ne place asa tare ca nu ne-am mai intoarce la Bucuresti.

    Despre condurasi ce sa zic, eu i-am ridicat pe o sfoara – ca pe castraveti 😉 Erau destul de maricei cand am facut operatiunea si am crezut initial ca nu le place, se „ciufulisera” rau in timpul operatiunii. Apoi si-au gasit singuri drumul pe franghie si cred ca au inceput sa se simta bine.

    Cat despre foisor, da, suntem multumiti. Initial noi voiam ceva din lemn, dar la campie gasesti mai greu mesteri sa lucreze lemnul. Il avem din 2005 si n-am avut probleme deloc cu el. Copertina o strangem de prin octombrie si il reamenajam iar primavara. Anul asta am schimbat-o cu una noua, cea veche se decolorase de la soare, nu mai era verde, ci albastra 😉 , dar de rupt nu s-a rupt, desi bat si la noi niste vanturi….

  4. 4 doina Iunie 11, 2010 la 9:30 am

    PRIVESC LA ILUSTRATE SI UIT DE TIMP.. SUNT MINUNATE … VARIATE,SI CRED CA EMANA O EMOTIE SPECIALA PENTRU CA SUNT INGRIJITE CU DRAGOSTE… CUM SA NU SE SIMTA BINE ,,BEBE,, SI SA CREASCA MARE CIND ESTE INCONJURAT DE PREA MULTA FRUMUSETE ,,VIE,,
    M-AM GANDIT CE NUME SA-I DAU PENTRU CA INCERCAND SA MI-L FAC PRIETEN SI EU SA RASPUND PE MASURA. AZI IN CASA MEA VOI PUNE CHIAR IN DORMITOR FLORILE DIN ,,GRADINA DE FLORI,,.
    E O BUCURIE IMENSA.. UITE CA SE MAI SI IMPLINESC VISELE !
    PA ,,BEBE,, SI CAND MA INTORC DE LA AZUGA SIGUR ITI VOI DARIU CEVA PENTRU FOISORUL DIN GRADINA DE FLORI.
    PE CURAND !


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31