One day in heaven

E greu sa spui ceva despre Plitvice fara sa faci abuz de superlative.

Sau de clisee.

 De o luna de zile mi se intampla destul de des sa visez noaptea ca sunt acolo…si ma trezesc profund recunoscatoare pentru acest  mod inedit pe care l-a descoperit subconstientul meu de a se intoarce acolo iar si iar …

Plitvice (17)Plitvice (16)Plitvice (15)Plitvice (14)Plitvice (13)Plitvice (12)PlitvicePlitvice (1)Plitvice (3)Plitvice (2)Plitvice (4)Plitvice (5)Plitvice (6)Plitvice (7)Plitvice (8)Plitvice (9)Plitvice (10)Plitvice (11)

7 Responses to “One day in heaven”


  1. 1 danna's blog August 19, 2009 la 8:03 pm

    Superbe locuri..superbe poze..nu ma mai satur uitandu-ma la ele…nu e de mirare ca inca te visezi,acolo…si mie mi se intampla,daca ar fi sa iau dupa ceea ce visez…eu sunt inca in vacanta,desi s-a terminat mai bine de-o luna :)))
    Si titlul postului este foarte sugestiv..incep sa indragesc Croatia…doar din fotografiile, prezentate de tine..Toate cele bune!!

  2. 2 1morning August 20, 2009 la 11:43 am

    Si eu m-am relaxat privind la cascade, copaci si apa albastra..oare de ce e azurie? 🙂 si..este un parc artificial? ca e prea frumos..
    si eu devin dein ce in ce mai curioasa in ceea ce priveste croatia, am auzit numai si numai de bine, cred ca o s-o pun pe lista 🙂
    si mai vrem poze, stiu cum e atunci cand incarci multe 😉 dar e asa frumos cand si altii se poat bucura de frumusete 🙂

  3. 3 april16 August 22, 2009 la 7:57 am

    danna, 1morning-promit sa revin si cu cateva impresii de la Plitvice, intr-o postare separata.

    E o rezervatie naturala, deci toate lacurile , cascadele, pesterile sunt create de natura; e amenajata pentru a fi vizitata pe o portiune care e deschisa turistilor.

    Daaaaaa, am o mare problema cu incarcatul pozelor, mai ales ca am cateva sute, facute de noi si prietenii nostri, pe care ma tot straduiesc sa le sortez. La asta se adauga si nepriceperea (are si wordpress-ul asta niste functii…mie cred ca mi-ar trebui un fel de tips&tricks sa ma descurc mai bine), lipsa de rabdare si de timp, si iata explicatia pentru exprimarea laconica din ultima perioada

  4. 4 Floricele August 26, 2009 la 1:31 pm

    Nu cred ca am vazut in vreun loc mai complet si mai frumos scris despre Plitvice. Am avut anul asta si eu nespusa bucurie sa stau 3 zile acolo si sunt total de acord cu tine.
    Serpi in schimb un am vazut.Cred ca daca nu faci traseul K degeaba mergi la Plitvice, multi il considerau foarte greu dar mie nu mi s-a parut deloc asa, daca e sa compar traseele pe care le fac prin muntii Bucegi, a fost ca un mers printr-un parc normal.
    Sunt multe impresii de spus, a fost de vis, nu ma asteptam la asa un colt de rai.

  5. 5 april16 August 27, 2009 la 7:56 am

    o, deja simt asa , o invidie pozitiva (daca exista asa ceva) numai cand ma gandesc ca ati stat 3 zile acolo

    asa e, nu se pot compara traseele de la Plitvice cu traseele montane, traseul K nici noua nu ni s-a parut greu- nici pe departe- si nici asa lung. Noua nu prea ne venea sa plecam, poate de asta intalnirile cu serpii, in afara de noi nu mai era nimeni pe alei, am plecat pe la 8 jumatate din rezervatie (se intuneca pe la ora 9 in iulie , cand am fost noi in Croatia).

    pentru noi cel mai epuizant traseu ever a fost in Apuseni, circuitul Balcoanelor, Cetatile Ponorului- Cheile Somesului cald (am facut traseul atarnati de corzi, mergand pe burta si tarandu-ne, mai ales ca ne-a prins si ploaia). Si mergand la Plitvice chiar ma gandeam asa, cu o oarecare tristete ca acest grandios fenomen al carstului romanesc e atat de putin cunoscut si vizitat de romani. Am inteles ca „balcoanele” aproape nu mai exista iar traseele abia de mai sunt marcate, in 2004 cand am facut noi traseul inca existau balcoanele- subrede si nu intr-o stare nemaipomenita, insa, in fine, te puteai urca deasupra haului, asumandu-ti riscul aferent. In fine , am divagat o gramada, esenta e ca de fapt si la noi sunt o sumenedie de locuri fantastice, insa din pacate sunt lasate de izbeliste. Pe de alta parte chiar ma intreb daca un complex natural cum e Cetatile Ponorului, amenajat si inclus in circuitele turistice asa cum e Plitvice , nu s-ar sufoca de indata sub pet-uri si gunoaie…

  6. 6 Floricele August 27, 2009 la 8:57 am

    Ai dreptate, este foarte trist, si noi am facut multe comparatii cu tara noastra cand am fost in Croatia si ne-am intristat.Tre sa faci un efort sa nu te gandesti la asta cand sti ce minunatii sunt si la noi in tara.
    Eu cred ca muntii nostri sunt mult mai spectaculosi decat ai lor, mai inalti, peisajele sunt minunate. Totusi Lacul Bolboci de exemplu mi s-a parut ceva asemanator cu ce am vazut la Plitvice, pe arie mai restransa.

  7. 7 AirBorn August 27, 2009 la 3:45 pm

    Oh yeah , Plitvice e un loc de vis. Natura a creat totul iar croatii au amenajat locul corespunzator pentru vizitatori (de la vaporase electrice, autobuze, pasarele pana la cosuri de gunoi de-a lungul tuturor traseelor)…


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31