Quantum Leap II – Split

De data asta acceleratorul timpului n-a mai functionat la parametri optimi. Poate din cauza distantei temporale prea mari – pana la urma pana in sec I en cand Diocletian a construit palatul pe tarmul Adriaticii e o gramada de vreme…Sau poate de vina pentru saltul in timp esuat au fost galeriile comerciale amenajate pe o portiune din structura subterana a palatului? Posibil si asta.

Orasul are cu siguranta farmecul sau, insa noi nu am reusit sa patrundem in atmosfera lui, limitandu-ne la a-l strabate ca niste simpli turisti.

2 Responses to “Quantum Leap II – Split”


  1. 1 danna's blog August 31, 2009 la 12:24 pm

    Foarte frumoase locuri,o spun inca odata..,in ceea ce priveste fotografiile sunt de mare exceptie,felicitari..,am inceput sa-mi iau notite,..:)indragesc locurile astea din ce in ce mai mult,numai din fotografiile prezentate de tine.O saptamana frumoasa!!

  2. 2 april16 August 31, 2009 la 2:56 pm

    O saptamana frumoasa si tie! si promit ca zilele astea chiar finalizez cu impresiile din vacanta mare; iar daca va hotarati sa mergeti acolo cu mare drag iti raspund la orice intrebare care v-ar putea ajuta sa va planuiti vacanta, e intr-adevar o tara foarte frumoasa.


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31