Joaca de-a vacanta

Ma-ntorc din nou pe blog, desi vacanta in Grecia mi-a taiat orice elan de a scrie, de a citi sau de a comenta. Inca o saptamana de vacanta si dependenta de www se lecuia. Pe plaiuri capitaliste insa lucrurile stau diferit asa ca m-am intors la vechea adictie – care observ ca imi serveste mai mult ca modalitate de evadare din cotidian.

 

Despre vacanta o sa scriu destul de scurt si foarte ravasit:

-Regasit Grecia asa cum o stiam : flori (muuuuuulte !!!!), stradute in panta si casute cu arhitectura de bun simt, mare curata si albastra, tarmuri abrupte. Zau regret ca nu-s grecoaica , pana acum de cate ori am fost la ei n-am descoperit nimic care sa nu-mi placa: clima blanda, limba si muzica melodioase, plus ca nici nu zici ca-i recesiune la ei, in timp ce la noi parca-i din ce in ce mai rau

sithonia

  marea Egee

– Primele doua zile de vacanta – petrecute intr-un hotel din Porto Carras mi-au adus aminte de ce preferam noi pensiunile ca locuri de  cazare in vacantele noastre – oricat de frumos – si in cazul cu pricina chiar „fitzos” ) ar fi hotelul pana la urma totul se reduce la un singur cuvant: artificial. Un fel de oaza amenajata in intregime, program, animatie, galagie, galagie…galagie. Plaja hotelului mult-mult prea aglomerata pentru gustul meu- de unde am dedus ca sunt cu nervii rau de tot de imi plac numai golfuletele pustii.

Porto Carras = priveliste superba la marea Egee, la insula Kelyfos si Neos Marmaras + port privat pentru locuitorii de fitze ai hotelului -club, iahturi de fitze iar 90% din turistii de acolo vorbitori de limba rusa, de unde iarasi ma duce gandul ca nici pe la aia nu e criza.

porto carras1 porto carras2

 Kelyfos

 porto carras5

 porto carras4

 porto carras

 IMG_9761

 

-Gasit pensiune faina in βουρβουρού aka Vourvourou, cu flori la ferestre si gradina cu rodii si maslini, la doua minute de mers pe jos de Karidi – plaja cea mai faina din toata peninsula Sithonia. Apa marii calda-calda, si vaaaaluri. De albastra si curata nu mai zic, ca-n afara de Marea noastra eu alta mare neagra si jegoasa eu nu am vazut pe unde m-am preumblat.

S-a verificat pe deplin feelingul pe care il aveam , si anume ca pentru a ne bucura de o vacanta de mare/soare/relaxare, fara sa ne alergam toata ziua buna-ziua trebuie sa mergem undeva intr-un loc in care am mai fost cel putin o data. In cazul nostru fiind al treilea an ( nu consecutiv ) pe Sithonia, am redus plimbarile la minim si ne-am bucurat de o vacanta extra-tihnita. Ocazie cu care am „amortizat” si pretul hamacului, si chiar cred ca nu-i nimic mai fain decat sa atipesti leganat in hamac la umbra pinilor, cu fosnetul marii in urechi.

IMG_0024 IMG_0025

IMG_9958karidiNeos Marmaras- singurul loc mai  animat noaptea din toata peninsula are case cochete, alei dragute, taverne unde stau localnicii la un pahar de tsipouri si studiaza turistii, o gramada de magazine -pe care aproape le-am invatat pe de rost si un port foarte fain.IMG_0006

neos marmarasneos marmaras2neos marmaras1Vizitat Ouranopolis intr-o zi in care soarele se ascunsese intre nori. Drumul pana acolo- de poveste, privelisti faine si o gramada de plaje ascunse. Nimerit taman in miezul zilei, cand toata Grecia isi face siesta, asa ca ne-am bucurat de privelistea oraselului atipit vazuta din fortareata bizantina din port.

IMG_9884IMG_9890IMG_9923IMG_9931

Deci- am vrut sa scriu putin si vad ca pana la urma tot m-am intins, si ar mai fi de spus dar am obosit. Cat despre jocul de-a vacanta…pe anul asta am pus punct si am zis game over.

 

3 Responses to “Joaca de-a vacanta”


  1. 1 Marilena Septembrie 22, 2009 la 9:19 pm

    Hmm, locurile mele preferate din Sithonia! Anul asta din pacate nu am ajuns deloc. Dar m-am bucurat de pozele tale!

  2. 2 Digital Elf Septembrie 23, 2009 la 10:10 pm

    ….poziliiii… pozilii… vreau si eu un cd cu pozilii stii tu care…………………………..

  3. 3 1morning Septembrie 24, 2009 la 3:33 pm

    Oh..aici chiar vreau si eu..din cate stii..cat mai tine caldura? stii in Nl e cam frigulet deja..pana cand as putea vizita?:) O sa caut si pe gugal acum..daca aflu te anunt:))
    ..vara asta n-am fost la mare..:(((((((((
    🙂


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Noi »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930