Waterworld

Fotografii subacvatice de la Mareea Egee. Un lume ascunsa privirii in apele azurii, care nu inceteaza sa ma fascineze.

Din pacate in privinta tehnicii fotografice n-am facut mari progrese (: , dar pana la urmatorul concediu e suficient timp sa ma perfectionez. Un lucru e sigur, in modulul underwater zoom-ul nu functioneaza, iar pestisorii au si ei un teritoriu personal pe care daca il incalci o zbughesc in maxima viteza.

1 2 

 3

 4

 5 6 7 8 10 9 

111213141516

0 Responses to “Waterworld”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Noi »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930