Punct. Si de la capat

Nu fac nici un secret din faptul ca sunt nascuta primavara. Poate din cauza asta ma simt cel mai bine cand e cald afara si e soare. Si poate tot din cauza asta nu reusesc deloc sa ma regasesc in atmosfera cenusie si trista a toamnei. Insa intr-o zi ca asta, in care soarele straluceste ca intr-o veritabila zi de primavara simt ca incep sa-mi revin putin cate putin din hibernare.

Constat ca n-am mai scris de doua luni, timp in care mi-am pierdut aproape de tot „exercitiul” . Mi se intampla cu blogul exact acelasi lucru ca si cu unii oameni. Nu mai vorbesc o vreme cu ei, apoi as vrea sa reiau legatura, dar evident imi e rusine ca a trecut atat de mult timp si constat ca nu mai am curajul sa mai sun…si trece si mai mult timp si ma simt si mai aiurea. Asta pana intr-o zi cand ma hotarasc sa pun punct cercului vicios invinovatire -teama. Si s-o iau de la capat.

 

5 Responses to “Punct. Si de la capat”


  1. 1 Irina Noiembrie 26, 2009 la 10:42 am

    ma bucur ca ai revenit

  2. 2 catrinel Noiembrie 26, 2009 la 5:24 pm

    bine ai revenit!parca m-as descrie pe mine cand vine vorba de unii oameni.

  3. 3 danna's blog Decembrie 19, 2009 la 2:20 am

    Un premiu frumos te asteapta la mine!!..Sarbatori fericite!!

  4. 4 1morning Ianuarie 7, 2010 la 3:30 am

    Heeey La Multi Ani! 🙂

  5. 5 april16 Ianuarie 15, 2010 la 1:18 pm

    heeeeeeeeey, LA MULTI ANI !

    UN AN INFINIT MAI BUN DECAT CEL CARE A TRECUT ITI DORESC!


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Ian »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30