Colectia mea de fulgi de nea

Citisem, mai demult, ca ei chiar ar arata asa:

 

Si m-am mirat, caci imi imaginam ca reprezentarea asta „cristalizata” nu ar putea fi altceva decat o conventie. Imi amintesc cu precizie ca am accesat atunci si colectia de fotografii a lui Libbrecht, un profesor de fizica ce studiaza formarea fulgilor de zapada (asta chiar ca e o tema grozava de cercetare !) si stiu ca atunci am devenit din nou sceptica pentry ca pozele pareau nenaturale si reci, adevarate „produse de laborator” .

Dar ieri – ieri i-am vazut . Si arata chiar asa: ca niste mici cristale zburatare, de o perfectiune halucinanta. Si pentru ca era atat de ger am putut fotografia cristalele zburatoare fara teama ca se vor topi. Iar acum am o colectie intreaga. E colectia mea de fulgi de nea, care intre timp s-au transformat din niste cristale perfecte intr-o mantie imaculata ce s-a asternut peste gradina mea.

 

  

  

 

 

3 Responses to “Colectia mea de fulgi de nea”


  1. 1 Irina Ianuarie 26, 2010 la 9:10 pm

    Binecuvântaţi, rouă şi zăpadă, pe Domnul, lăudaţi şi-L preaînălţaţi pe El în veci.

    (Cântarea celor trei tineri 1:45 http://bibliaortodoxa.ro/vechiul-testament/1/3%20tineri)

    minunat!cata perfectiune!

  2. 2 april16 Februarie 1, 2010 la 9:16 pm

    Multumesc pentru link , Irina, minunat.
    Intr-adevar – e atata perfectiune in modul in care a fost creata aceasta lume ca te-nfiori de fiecare data…

  3. 3 gradinarul croitor de vise Februarie 2, 2010 la 6:47 pm

    Iti taie respiratia! Mici, delicati, minunati!


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Noi   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031