Ger. Mare

 Special am asteptat o zi in care temperatura de afara sa se apropie cat de cat de limita suportabilului ca sa scriu despre gerul care ne-a chinuit mai bine de o saptamana. Nu de alta dar la -17 grade celsius daca mai incepeam sa mai si scriu despe ger simteam ca-mi ingheata si ceaiul in ceasca.

 Cum ziceam – iarna grea si tare rece. Iar la noi cand e iarna grea e ger de crapa pietrele si ingheata marea. Tot asa s-a intamplat si acum 5 ani. Asa ca , pentru ca nu am poze cu marea inghetata de anul acesta le pun cele de acum 5 ani. Si, apropo de ger. Mi-aduc aminte din copilaria mea de-o vorba a bunicii : ” A venit gerul lui Marcoci”. Nu-mi aduc aminte cine era Marcoci asta si ce treburi avea, insa vad ca s-a intors iar pe aici. Poate isi gaseste totusi mai repede drumul spre Siberia, ca mie iarna asta mi-a ajuns.

 

 

3 Responses to “Ger. Mare”


  1. 1 gradinarul croitor de vise Februarie 2, 2010 la 6:48 pm

    Frumoase fortografii cu dantele de zapada! Brrr… si eu m-am saturat de iarna!

  2. 2 Irina Februarie 6, 2010 la 8:21 pm

    ce frumooos…ciudat, pentru mine e prima iarna, dupa multi ani, pe care o savurez pur si simplu, nu m-am saturat inca de ea :))

  3. 3 april16 Februarie 7, 2010 la 8:19 pm

    Croitorasule, pai cred ca mai avem de asteptat pana la primavara… Iarna asta are de gand sa isi faca numarul complet!

    Irina, iarna e intr-adevar foarte frumoasa insa ingrozitor de grea. Si mie imi place cand ninge insa la Bucuresti dupa episodul cu ninsoarea nu prea mai simt bucuria zapezii, iar la tara la mosie e ingrozitor de greu, cred ca am facut „partie” anul asta cat n-am facut in zece ani, si asta doar mergand weekendurile pe acolo. Si imi lipseste tare de tot gradina mea cea verde, e frumoasa si cu mantie alba, dar eu … vreau sa gradinaresc!


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Ianuarie 2010
L M M M V S D
« Noi   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031