Flori din gradina mea de apartament

De cateva zile ninge apasat, viscolit si…enervant. De parca am fi in decembrie. De parca ar vrea sa imi faca in ciuda, ca si-asa m-am saturat de haine groase si de atmosfera hibernala, si am un chef de stat afara, la soare …Nu mai vorbesc de planurile zadarnicite legate de inceperea lucrarilor de primavara din gradina.

Insa, pentru ca a-nflorit dupa mult timp Spatiphilium-ul meu, poreclit si Setila, mi-am scos florile de apartament la un photo shooting . Le-am pus ca fundal muzical „Waiting for the sun” si le-am sfatuit sa lase pudoarea deoparte si sa se arate in adevarata lor splendoare iar acum acum le fac vedete.

2 Responses to “Flori din gradina mea de apartament”


  1. 1 danna's blog Martie 9, 2010 la 4:44 pm

    Ce frumoase si mandre…sunt!!:)
    S-au pregatit serios….pt shooting..
    In ceea ce priveste iarna asta.. de primavara:))…parca as fi scris eu randurile de mai sus…si eu m-am saturat..:)
    Toate cele bune!!

  2. 2 april16 Martie 11, 2010 la 1:54 pm

    Pai cu floricelele din apartament mi-am mai stins pofta de gradinareala din octimbrie si pan-acum, de-aia-s asa mandre, in restul timpului nu prea primesc atentie 😉
    Daaaaaaaaa, vrem primavara, insa vad ca vremea ne face in ciuda, e ca in melodia aia „Ninge iar, ninge iar…!”


Lasă un răspuns

WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Mai »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031