Aprilie in gradina mea

N-am mai deschis blogul de o gramada de vreme, asa incat a inceput sa mi se para strain , atat continutul cat si meniul wordpress. Cu toate asta nu pot sa nu scriu despre luna mea preferata din an, care tocmai ce s-a incheiat.

Anul asta am avut parte de o iarna rea si grea, iar gradina mea s-a resimtit. Nu incetam sa facem constatari de daune dupa gerul napraznic din ianuarie: smochinul e compromis (din fericire ii dau muguri de la radacina , insa era un ditai copacul si aproape nu imi vine sa cred ca s-a uscat , protejat fiind………), albizia e de asemenea uscata, iar trandafirii au dat toti din radacina, i-am taiat anul acesta de jos de tot…

Insa ca in fiecare primavara au fost atat de multe de facut si de pus la punct in gradina, incat nu am avut timp sa plang prea mult dupa pagubele produse. Si nici sa scriu prea multe despre toate cate s-au intamplat in gradina mea. Pun asadar cateva fotografii cu floricelele mele de primavara. Si poate in mai, cine stie? voi avea mai mult timp sa sintetizez noutatile din gradina- caci sunt o gramada!

0 Răspunsuri to “Aprilie in gradina mea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu




WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

mai 2010
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31