Doi negri mititei

Această prezentare necesită JavaScript.

Cei doi puiuti ai lui Kitty seamana unul cu altul ca doua picaturi de apa. Si nu seamana mai deloc cu Kitty. I-am vazut din prima lor zi de viata: mici, orbi si neputinciosi. Apoi le-am urmarit transformarea in doi mitzi poznasi, amuzandu-ne de traznaile lor.

Iar cu timpul am inceput sa ii deosebim in ciuda asemanarii fizice. Va spun drept , pisoii mei au caractere total diferite: unul tandru, relaxat si mereu dornic sa fie mangaiat, celalalt guraliv nevoie mare, miauna ca ars cand pui mana pe el si campion la trante, un adevarat saltimbanc. Si am inceput din ce in ce mai mult sa ne gandim sa le gasim un nume reprezentativ. Ne-am adus aminte de T.S Elliot care zicea ca ii trebuie trei nume pisicii: unul comun, ca Peter sau Augustus, unul bizar, care o face „să-şi ţină coada perpendicular,/Sau să-şi înfoaie mustaţa, mândră de sine“, şi unul pe care „Doar PISICA ÎNSĂŞI ÎL ŞTIE“.

Si dupa ce ne-am rascolit mintile si am trecut in revista nenumarate apelative, a ramas stabilit. Avem asadar un pisoi numit ZEN si unul pe care il cheama BOC. Si da, ne-am facut griji ca Boc va fi mai putin iubit din cauza „tizului sau”, numai ca pisoiul meu guraliv si saltaret e atat de simpatic incat nu se poate sa nu il indragesti.

Si pentru ca asemanarea fizica s-a pastrat chiar si acum cand s-au facut mai maricei le-am cumparat doua zgardute diferite care sa ne ajute sa ii deosebim. Asadar pozele mai recente de mai jos Boc are zgarduta verde, iar Zen are zgarduta neagra. Enjoy!

0 Răspunsuri to “Doi negri mititei”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu




WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

iunie 2010
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930