Appassionatta

Asteptata cu emotii sa infloreasca prima floare a Passiflorei s-a deschis duminica trecuta. Chiar ma gandeam ce sanse am sa ii vad prima floare, caci minunea tine o singura zi. Plina de boboci cum e m-am consolat  cu gandul ca pana la sfarsitul verii voi avea cu siguranta ocazia sa o admir macar o data. Insa ea mi-a dat ocazia sa o admir mai devreme decat credeam , probabil ca rasplata pentru faptul ca a fost rasfatata gradinii anul acesta . O adevarata dovada a perfectiunii din natura, o floare absolut minunata si incantatoare!

Floarea pasiunii 

 

 

 

Floarea pasiunii

2 Răspunsuri to “Appassionatta”


  1. 1 huni iunie 11, 2010 la 11:26 am

    O splendoare…vad pentru prima data asa o floare!
    Imi place gradina ta, spor la gradinarit!

  2. 2 april16 iunie 11, 2010 la 1:39 pm

    Multumesc mult pentru aprecieri!
    Asa este, passiflora nu prea ai cum sa vezi in gradinile de la noi, clima nefiind potrivita pt ea. Si eu am vazut prima data floarea pasiunii anul trecut, in Croatia, climatul mediteranean ii prieste de minune.
    Eu am primit-o anul acesta, e in ghiveci si am pus-o langa foisor, fiind o planta cataratoare (deja are vre 5 lastari mari, mai mult de 1 m) La toamna va trebui sa o „tund scurt” si sa o tin in casa, pentru ca nu rezista la gerurile noastre.


Lasă un comentariu




WELCOME!


Cel mai probabil ai ajuns pe blogul meu din intamplare. Nu-s surprinsa foarte tare, in (i)realitatea mea inconjuratoare toate lucrurile sunt absolut...intamplatoare.

Co-autor si fidel cititor


I am a
Canna

What Flower
Are You?

"I stand up for what I believe in, even if it gets in the way of what other people think. I am proud of myself and my accomplishments and I enjoy letting people know that."

Live Traffic

iunie 2010
L M M J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930